RobertiouZ Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Selges til første som henter. Kan leveres i Bergensområdet. Felgene er pene, ikke mye å sette de ut for. Fremfelgene har litt smuss innerst på kanten, så de trenger en skikkelig vask. Mye dekk igjen. Rundt 5 mm. Minerva fremme og Vredestein bak. 235 og 265 bredde. Felgene passer perfekt på e46. Selges på grunn av at jeg har bestilt meg nye hjul, i en annen stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Passer disse på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Et? Mener at det er ET 45. Passer disse på E39? Passer på e39 om du kjøper overgangsspacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugbox Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 4500kr? RobertiouZ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 4500kr? 5000 kr så er de dine om du henter før neste onsdag. Hadde aldri solgt de så billig hvis ikke det var for at jeg snart får de andre felgene å at jeg trenger pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå