ragnarokkracing Skrevet April 28, 2014 Skrevet April 28, 2014 kjapt spørsmål: har bytta motor i en e34 - M30b35. men får ikke gnist. mått også bytt ledningsnett i motor til gammeltypen, der e det 4 stk rele kontakta på førersida fremfor sikkringsboksen. selvfølgelig var relean borte og lur på om det e dem som gjør det. og eventuelt kordan rele som ska vær der? fant 2stk i den biln ledningsnette stamma ifra. men har jo ikke peiling på hvor noen av de skal være. håper på noen gode svar
ragnarokkracing Skrevet April 28, 2014 Forfatter Skrevet April 28, 2014 har ikke sett noen følere på kassa? ikke på noen av de andre jeg har hatt heller forsåvidt
520robin Skrevet April 28, 2014 Skrevet April 28, 2014 entn har du 2 følere på kassa, eller så ar du trigerhjul ifront. og m30b34 og m30b35 har 2 forskjellige ledningsnett på motoren,, så de går ikke overns mener jeg. for b34 har følere på kassa menst b35 på triggerhjul ifront. dette må være koblet til vist ikke får du ikke gnist
ragnarokkracing Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 entn har du 2 følere på kassa, eller så ar du trigerhjul ifront. og m30b34 og m30b35 har 2 forskjellige ledningsnett på motoren,, så de går ikke overns mener jeg. for b34 har følere på kassa menst b35 på triggerhjul ifront. dette må være koblet til vist ikke får du ikke gnist er triggerhjul ja! å der er alt tilkoblet. men det skal jo være noe plag uansett med biler da! har begynt å få tiltro på startsperre da!
ragnarokkracing Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Skrevet Mai 3, 2014 er det noen plass det går an å få tak i komplett oversikt på det elektriske på bilen?
520robin Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Er simoelt som fy da. Er jo bare og ta ut stikket av sikringsboksrn. Ra av hjernen ok ra det av motor så har du ledningsnettet.. så kan du måle deg fram til eventuelt brudd. Men sjekk om du får signal fra triggersensor
ragnarokkracing Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Skrevet Mai 4, 2014 Er simoelt som fy da. Er jo bare og ta ut stikket av sikringsboksrn. Ra av hjernen ok ra det av motor så har du ledningsnettet.. så kan du måle deg fram til eventuelt brudd. Men sjekk om du får signal fra triggersensor jeg tenker på alt fra sikkringsboksen og inni dash osv. minner om at det er mer kontakter i dash enn det som går ut etter at alt er montert innvendig.....
520robin Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 så lenge det var i orden før du bytta motor så hakke d noe å si. sjekk stikket i sikringsboksen. å gå over motor nett. er ikke store jobben...
ragnarokkracing Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Skrevet Mai 5, 2014 er bytta fra 90 talls nett. til 80 talls. siden ikke kontaktene er likkens . så er bytta alt i motor rom.sikkringsboks og alt i dash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå