JonasBmw. Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Hei! Vært å kjøpt drømme felger 20 toms til min Bmw e92 (kjører med en del senk, coilovers med kun høyde...og nei..ønsker ikke å heve den!). Subber en god del når jeg kommer i dump eller svinger, og ser at de bakre dekka har blitt "spist opp". Har ikke lyst å selge felga og dekka heller Bor i Drøbak, noen som valser i nærheten? takk for respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Bump stops er jo en langt raskere og billigere løsning om det kun skjer ved mye fjæringsvei. Får slike skiver på ebay. Vil nesten garantere deg at det største problemet kommer av en flik metall der bakfangeren møter bakskjermen. Du kan begynne med å kappe bort deler av denne. Men om problemet er er at dekket subber på skjermkanten så vil en vals få bort problemet selvsagt;) Evt så kan du bruke en tynn telefonkatalog og legge mellom dekk og skjerm og med hjelp av en jekk under hjulet "presse" skjermkanten noen mm ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasBmw. Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Endelig!!! lykkelig!! subbinga er nå borte hvor dekka tar tak i bakerste skjermkantene ettet innkjøp av felger. Sant, valsing får bort problemet. Fått et firma til å valse hjulbuene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikard4 Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 hvilke firma brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasBmw. Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 hvilke firma brukte du? Hei! Brukte dette firmaet www.valsemesteren.no Jeg var mest redd for lakken skulle sprekke men han som valsa visste hva han drev med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå