kjellan Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Noen som har diff ramme til e 36 328?? Trenger den ramma som har store foringer og som er til 328i. Trenger kun den ramma rundt diffen å ikke alt irundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Har bakstillingsramme fra 325, men disse er vel like på alle utenom m3? Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Har en 2.0 ramme liggende å det var iallefall endel mindre foringer i. Har du diametern på travers foringene da på 2.5 ramma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Sjekka delekatalogen? Mente disse foringene er like Tror det kun er m3 3.2 med 210 diff som har ulik travers ramme Men mulig m3 3.0 har noe ///m gravering eller noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Ingen m inngravert nei. Får sjekke delekatalogen å se om dt er noen forandringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koppangen Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 har hel 320 bakstilling til deg som har vært i bruk til den ble høgd, selges greit rimelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 320 stilling har jeg men foringene er for små. Skal ha ramma med store hull så jeg får brukt pollyforingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Kan prøve å få målt det etterhvert, men har den ikke helt tilgjengelig her for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koppangen Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 oki, skjønner si ifra om du trenger noe til e46 eller e36 så har jeg plenty av shit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå