Sonora Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hei BMW-folk Trenger hjelp til å bestemme hvor mye senk jeg skal ha på bilen. Hva er greit å kjøre med hver dag uten at det skraper ? er ikke ute etter kjempe senk. Dekk dimensjonene er : 245/40/18 rund hele bilen. Hvor mye senker original Mtech senk på disse bilene ? og til slutt : Vis noen i asker/buskerud området hadde giddet å hjelpe meg med å montere dette hadde det vært supert. Er bare 18 og dette er min første bil så kan ikke så mye om slikt enda Betaler selvfølgelig penger til den gidder å montere Ser jo at dette er for høyt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Kjøp deg coilovers med en gang, så får du høyden slik du vil ha den. Jeg kan anbefale H&R monotube Ikke for stivt og veldig behagelig og kjøre med. M-sport fjører senker altfor lite, tror den senker 1.5cm fremme og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Kjøp deg coilovers med en gang, så får du høyden slik du vil ha den. Jeg kan anbefale H&R monotube Ikke for stivt og veldig behagelig og kjøre med. M-sport fjører senker altfor lite, tror den senker 1.5cm fremme og bak. Har faktisk tenk på det . Er senkesett som blir mest aktuelt for mitt bruk og for det jeg har i tankene og for å være helt ærlig så strekker ikke pengene til akkurat nå. så blir senkesett nå i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Parts and Retards selger justerbare senkesett fra TA Technics for 2,500 og oppover. Noen som har noen konstruktiv kommentar til det? Skjønner at man får hva man betaler for, men sammenlignet med orginalt eller bare noen standard senkefjører vil ikke det billig justerbare ha god nytte a seg? Sitter nemlig og vurderer og kjøpe ett sånnt sett selv, men vil gjerne ha noen meninger rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Parts and Retards selger justerbare senkesett fra TA Technics for 2,500 og oppover. Noen som har noen konstruktiv kommentar til det? Skjønner at man får hva man betaler for, men sammenlignet med orginalt eller bare noen standard senkefjører vil ikke det billig justerbare ha god nytte a seg? Sitter nemlig og vurderer og kjøpe ett sånnt sett selv, men vil gjerne ha noen meninger rundt det. Vet som sagt lite om coilovers og senk generelt. Men ville ha satset på noe med et godt merke. Billige ting er ofte fristende men er nok bedre å gå for noe med kvalitet vis du er glad i bilen din. Kan hende jeg tar feil her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Noe som er litt dyrere enn 2500 er kanskje greit. Og mange av de billige setta har ofte lett for å være steinharde. Velg Iallefall ett sett som er tüv godkjent og tåler salt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jeg har billig senkesett fra parts and retards.Helt greit, men har fjærene har begynt å ruste allerede.Har ikke hatt det montert 1 år engang. Så tror jeg ville valgt noe annet.Når det gjelder montering så er det ikke så er ikke det så vanskelig.Se f.eks her: http://www.youtube.com/watch?v=KmZvggTxrKUMan burde kjøpe kortere stabstag og nye topplager i samme slengen^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå