turboxs Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Bmw M3 S50B30 blokk og topp++ selges. Denne trenger endel kjærlighet for å gå igjen men den selges billig og er fin til prosjektbruk. Motoren er stort sett i deler. Toppen er komplett og har gått 50k men har 2 bøyde ventiler. Kjøpes nye hos bmw. Blokk har 86.5 borring. Trenger bare en honing så er den hundre. Tror toppdekket er brukbart. Det er ringspor i den og retur fra turbo sitter klart. Veiv trenger sliping på i tapp minnes jeg. Har 5 serie bunnpanne til den, spjeldrekka, vanosenhet og alle dekseler++ skal være her og tror jeg har servopumpe og dynamo til den. Gearkasse til m42 motor kan følge med. Ikke ledningsnett, grenrør eller innsugsboks Kan være behjelpelig med oppbygging til sug eller turbo om ønskelig. Er den ikke verdt 10 lapper a?? Drammen/Mjøndalen Best å ringe da jeg ikke er så ofte innom her lengere 92217804 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 8000??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Bunne panne pluss olje sil? Selge bare det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hadde jeg hat peng.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champie88 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Sella spjeldrekka løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå