Hyggmaister Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Prisantydning: 2000! 2 stk 18*9,5 ET25 2 stk 18*8,5 ET25 Stått på e39 med hhv 225/40 og 245/45, dekkene er utslitt. Kule felger som dessverre ikke er strøkne (noen riper i kant), derav gibort-prisen Jeg har ikke prøvekjørt dem fordi jeg kjøpte bil med vinterhjul og selv ønsket mindre sommerhjul. Levering i Rogaland blir vi enig om. De kan selvsagt også sendes om kjøper betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 BUMP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Er de rette og fine utenom kantkjøringene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 bilde av de på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Hei begge to!Beklager, jeg har ikke bilder av dem på bilen, og jeg personlig har ikke prøvekjørt dem. Forrige eier brukte dem og gikk god for dem, og de skal være gode så vidt jeg vet. MEN - skulle felgene mot formodning være fullstendig skjeve, ordner vi selvsagt opp. Det hender jeg kjører sørover (mot krsand), så der kan jeg selvsagt møte noen på veien. Mot Bergen har jeg ikke planer om å kjøre med det første, men vi blir alltids enige om noe fornuftig om det skulle være aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Litt usikker på om de vil passe på en E46 dog. Noen som vet om det inpresset vil gå på en coupe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Den vil i alle fall fylle lenger ut enn originalt I denne tråden (http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=3853) er det prøvemontert 18*10ET25 bak. Ellers kan du f eks bruke denne siden, som kalkulerer endring i indre og ytre klaring: http://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator Jeg er imidlertid ikke 100 % sikker på at to av felgene er 8,5 (evt er alle 9,5) men jeg mener å huske det. Med 8,5 vil det ikke se like aggresivt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Hvor i rogaland holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Bor i Sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå