Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta kontakt på pm om du er interisert. Holder til i vestfold. Ikke interisert i noe slag av innbytte. Selges grunnet tidsmangel. Mye nytt og nylakkert!

Finn.no annonse www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48455199&searchclickthrough=true

post-59935-0-48270000-1399324002_thumb.j

Skrevet

Hmm ja. Bytta instrument grunnet øko måler var defekt. Så den hadde gått 268.xxx når jeg tok det ut og har kjørt 6.xxxkm med nytt innstrument som nå har gått 206.xxxkm. så vil da si at bilem har gått litt over 270.000km. Brukt import i 2004 2eiere før meg her i norge. Jente kjørt av forige eier. (Kan man velge selv om er posetivt eller negativt) :-P

Hmm, nylakka framdører, nytt panser og nye forskjermer. Nylakka bakfanger, front fanger, sideskjørt, speil og listene på dørene og skjermene. 2-din navi spiller ifra gs bildeler. Fult rockford fosegate anlegg. Som jeg desvære ikke har fått gjort ferdig da jeg ikke har tid til denne bilen lenger :-/ takluke, klima, varme i spylerdysene, regnsensor, ryggevarsling følger med da dette sto på orginal fangerne men tok det vekk da jeg kjøpte mtech fangeren. Bare og bytte lister og koble opp. Alt ligger ferdig og klart. Skal prøve og få tatt noen flere bilder og oppdatere siden litt i løpet av helga. Lagde bare en tråd kjapt :-P

Skrevet

Stoff sports intriør, er fulgt opp på alt av servicer så lenge den gikk i tyskland fram til 2004. Er 2 servicer som er innført i service hefte fra tidligere eier. Jeg har tatt alt av servicer på denne selv da jeg er mekaniker. Byttet motor olje og filter vær 10.000,- brukt Q8 olje. Og byttet olje på girkasse og diff i fjord vinter :-)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...