EndreM Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jeg har en glassluke til E30 som jeg ikke bruker. Den er i relativt god stand, med noen riper her og der. Veldig bra for alderen. Jeg holder til i Bergen. Kan sende mot forskuddsbetaling, og på kjøpers ansvar. Ønsker bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 5000/bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Å harregud. Byr deg 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hvordan bil er fen fra? , e30 kom jo aldrig med org takluke i glass.. så 5000 var vell litt vell mye? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Det er fra E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Ser ut som om du har en sjelden vare i hånda! Ikke hver dag man finner en org glassluke til E30, 5000 var ingen upris for de som vil ha noe spesielt Sett dem gå for 3000 på ebay. Det er før moms og evt frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 E34 glassluks eller e28 er jo samme sort som e30. Husker ikke hvilken d er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Men det han selger er en original E30 luke, med tilhørende papirer og eske. Er en verdi i seg selv det. Enn å ha tatt fra en e34 eller e28. En grunn til at de går for ca 3K på ebay... Å by 500 er intet enn et skambud. Du veit jo dette, som har nettbutikk av BMW-deler og greier. Synes han kan prise 5000, om han får det er en annen sak såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Bildet av esken og papirene er bare lånt... Kom med fornuftig bud, så skal jeg vurdere det. Den tar ikke mye plass for meg, og jeg har hatt den i 6 år, så om den ligger i 6 år til, plager ikke det meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Er det helt komplett med alt som trengs for bolt on montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Mangler skinnene og inntertrekket. Jeg har brukt den as is uten problemer Den har fått noen riper i glasset under lagring, så jeg setter ned prisen til 3500kr. Ripene er ikke synlig fra innsiden, og det er mye mulig de kan fjernes for en som kan glass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 16, 2017 Share Skrevet Februar 16, 2017 Har du denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Februar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2017 Ja, jeg har denne fortsatt. Tenkte å montere den på min bil til våren, men åpen for bud. Send PM da jeg ikke er her ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå