mdkwheels Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 begynner tråden min med et spørsmål for og komme videre i slutt fasen .. har e30 med e36 m3 coilovers,bærebru med eks og bremser. eller jeg prøver og få til dette!! problemet er at styrestaget går i skiva. mange som har gjort dette før! så begynner og lure på om han jeg kjøpte coilovers av har lurt meg? bestilte klaver fra usa som ikke "passa" eller den passa ikke i innfestninga til demperen. så jeg trudde at usa hadde andre klaver og bestilte nye fra gs som ikke har kommet enda men siden den ikke passa begynner jeg og lure på om coilover's er feil. noen som har noen innspill til en som vil ut og kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdkwheels Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdkwheels Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Har 3.2 bærearmer, calippere, klaver, skiver og coilovers på min e30. Er det noen som har en formening om hvorfor styrestaget går borti skiva? Det er dette jeg har lest og blitt fortalt funker på e30. Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdkwheels Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Er det seriøst ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdkwheels Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 viser seg at han jeg kjøpte 3.2 coilovers a har lurt meg/eller ikke vist bedre selv. for jeg har ikke 3.2 spindler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå