jabirkeland Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hvis noen i hordaland har en bak aksel til venstre side til overs til en e46 2000mod 320i m54. Så hadde jeg vært meget fornøyd om du/dere ville selge denne til meg. Da mitt ytre drivledd sprakk og det som var inni kom ut. det haster litt så derfor er jeg mest opptatt av at jeg kan hente denne kjapt i nærområdet mitt. Men selfølgelig hvis ingen i nærområdet har en slik liggende så oppfordrer jeg alle i norges langstrakte land som har en drivaksel liggende til å ta kontakt hvis de er villig til å sende denne til meg i posten. Mvh Johnny Ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jabirkeland Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Så mange BMW entusiaster samlet på ett sted og ingen som vil selge en drivaksel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Har bakstilling fra 318 e46 i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jabirkeland Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Har bakstilling fra 318 e46 i bergen Hvor mye skal du ha for venstre stikk aksling da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 1000 for hele hjørnet på venstre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå