joru Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Tenkte å lage en tråd om min bruksbil, en 523i m-sport, 98 modell å uten m-fangere å seter, men understellet, rattet å innstegslistene er m-sport Sånn ser den ut nå Sånn så den ut da jeg hentet den Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Det jeg har gjort med den er - hella angeleyes (orginal xenon) - m-fanger - led i park - superwhite grøftelys - baklukespoiler type aerodynamic - orginale sorte interiør lister - kjøpt 2 delte bbs rs740 felger - byttet til hvite blink lys - byttet framskjermer pga rust - retter opp ene kanalen pga av skade fra forrige eier -byttet bærearmer Det som står for tur nå er - toppdekselpakning bytte - full olje og alt av filterskift - ordne ene jekkfestet - gå over alt av bremser og bremse rør på leit etter rust - fjerne piping/hyling i bremser - polering Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå