Julian Sommer Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Skulle hatt større reimhjul på motoren, det som drar rundt AC, da AC-enhet er bytta ut med en ekstra dynamo. Sitter dette fast i reimhjulet til multireima, eller går det an å bytte ut kun dette? Evt noen tips til reimhjul som passer? Det som drar rundt multireima er større, kanskje jeg kunne hatt to slike utenpå hverandre isteden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Sjekk gs, di selger vertfall andre størrelser vist jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Sjekk gs, di selger vertfall andre størrelser vist jeg ikke husker feil Takk, m\men de har bare 122mm som alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Ååh... selger di ikke noe sånt på bmw da? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Tviler jeg på, men få opp fantasien litt da folkens, som har skrudd på disse motorene før Er det noe som helst man kan gjøre for å få på et større reimhjul på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Få dreid ett nytt i nylon f.eks Koster ikke all verden. Har du fått av dette hjulet forresten? Skal bytte det på min pga kompressorbygg. http://garage.k64.pl/kolapasoweeaton.html disse er jo veldig store for din del da. men du skjønner tegninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Har fått det av og levert det til en som skulle høre på jobb om å få dreid et nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Har fått det av og levert det til en som skulle høre på jobb om å få dreid et nytt Hvordan fikk du det av? mitt sitter som faen, skrudde av de 6 boltene, men vil ikke rikke seg.. noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå