Vikingpus Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Heisann Jeg lurer på en android-basert spiller til E46 Jeg har vel mer eller mindre bestemt at Andrive er det jeg kommer til å gå for, er det noen som har erfaringer med denne?Men ser det ligger diverse ymse spillere på ebay, er dette noe å se på? http://www.ebay.com/itm/Pure-Android-4-2-Wifi-3G-Capacitive-Car-DVD-GPS-Radio-Player-F-BMW-3-Series-E46-/181383078885?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item2a3b4623e5 Den heter Pure Android 4.2, evt søk etter e46 Android. Her står det jo også at det er kapasativ touch, som er ett "must" innenfor touchskjermer nå idag.Står ikke noe på Andrive sine sider om den har det, noen som bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bongt Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 linken funka ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingpus Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Linken var kranglete, men se oppdatert infoEdit : Jeg er veldig interessert i erfaringer med Andrive, så spytt ut de som har denne spilleren Samt at det haster litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingpus Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Ingen som har Andrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå