Gå til innhold

Ny cd spiller til bmw e46

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vil gjerne bytte ut min bmw business cd spiller. Har nettopp kjøpt subb med to forsterkere, en til hattehøytalerne. Og da mangler jeg kabler til subb og de to forsterkerne. Har lest litt her og der men fant ingen konkrete svar, eller så var det en gammel tråd med utløpte linker. Så det jeg lurer på er: Hvor for jeg tak i en eksakt cd spiller som jeg trenger for å koble opp mot subben og kabler til subben? Subben er en pioner 10'' 1000W monoblokk, og 600w forsterker til hattehøytalerne.

Har rett og slett ikke peiling på dette, så håper på svar fra noen som kan noe om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så og si alle "cd" spillere har utgang til sub. men å bruke en egen forsterker på høyttalerne i hattehyllen er ikke nødvendig. de e såpass små og lettdrevet at du fint kan bruke spilleren til og drive de. til sub'n ville jeg kjøpt ett kabelsett der det følger med phonokable og alt du trenker for å koble opp sub. det letteste er vel og trekke phonokabel fra spilleren og bak til forsterkeren.. hvor mye har du tenkt å bruke på spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en SLIK. Da kan du "stjele" signal i fra orginale høytalerkabler, så slipper du å kjøpe ny cd spiller!

Kan jeg bruke en sånn til å koble opp ekstern bass kasse til min E39? Med stor navi og minste stereo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...