olchristian Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Bilen er en bmw e46 320 2.2L kjøpt helt orginal i august 2013. Siden det har jeg fikset rust lakkert og lakkert noe små ting.-nye blinklys-nye angel eyes-us-blinkers-m-tech 2 fanger-sot på hoved frontlamper-lakkert tak svart og tatt av takrails-m-pedaler-ringer i speedometer-led belysning i hele bilen -øyelokk-led skiltlys-led tåkelysPlanene framover-coilovers eller luftfjærer-nye felger-splittere-soting av ruter-2-din spiller med nye høytalere rundt hele bilen-ventilerte bremser-lakke calipere på nytt -m-speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 salgs bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 rust fiksing og lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 ferdig lakka med M-Tech front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Uten angel eyes og us-blinkers og med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Lakket taket svart, tatt av tak railsa, sota lyktene foran og Orange sota blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Fin bil dette! Nesten lik min jo:) olchristian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Gleder meg til å se denne med felger og senk Strøken bl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 takk, blir bra med senk og felg!I går lakket jeg caliper svart og tokk et bilde av M-pedalene og ringene i speedometeret. hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Pen touring! Hvordan tok du av tak railsa og hvor bestilte du de nye listene? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Ser ut til at dette ble et meget fint eksemplar etter litt modifisering av deg Følger med her, spent på videre planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Ser ut til at dette ble et meget fint eksemplar etter litt modifisering av deg Følger med her, spent på videre planer Hyggelig å høre! må spare litt først så blir det mer updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Pen touring! Hvordan tok du av tak railsa og hvor bestilte du de nye listene? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Takk, takrailsa er 3 torks på vær rails under et lite lokk, deretter 6 torks på vær side for å få av festene, jeg har ikke kjøpt nye lister har bare lagt noe midlertidig folie på de. Kan legge ut bilde vis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Hehe åja ja gjerne et bilde! hadde planer om å fjerne mine også! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Hehe åja ja gjerne et bilde! hadde planer om å fjerne mine også! Sent from my iPhone using Tapatalker er noen små lokk på innersiden av takrails åpne de så finner du de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå