Mats87 Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Hei. Har vært på jakt etter diffsperre løsninger til min 330CI, og da har jeg kommet frem til at disse to alt. Er beste løsning for pengene. Men hvilken av dem skal jeg velge? Ebay diffen er komplett overhalt og bare å bolte inn, men den har 25% lamellsperre. Er det ikke litt lite med 25% sperre? Og hvordan er holdbarheten på dette? Kommer til å kjøre med rundt 300 hjulhester på bane og veigrep er det jeg er på jakt etter. Wavetrack sperren ser jo mest "heavy duty" ut, men den må jo monteres i diffen profesjonelt. Ellers så koster de det samme omtrent. http://www.ebay.com/itm/121329439925?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 http://www.wavetrac.net/application.htm Takk for svar! Mats
Fidelio Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 Har ikke vurdert Quaife? Kjører det på min nå ATB diff. har ikke fult så mye trøkk som deg, men 240 på hjul, er en helt annen bil.
Rikard4 Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 hvor kjøpte du quaife? monterte du selv? og til tråd starter. skal du montere selv? eller sende det bort?
Mats87 Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Skrevet Mai 14, 2014 Har ikke vurdert Quaife? Kjører det på min nå ATB diff. har ikke fult så mye trøkk som deg, men 240 på hjul, er en helt annen bil. Hvor mye kostet en quaife deg?
Mats87 Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Skrevet Mai 14, 2014 hvor kjøpte du quaife? monterte du selv? og til tråd starter. skal du montere selv? eller sende det bort? Kan gjøre det meste sel, bortsett i fra å montere selve sperren i diffhuset. Det må man vel ha spesialverktøy og kunnskap for å gjøre?
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Skrevet Mai 15, 2014 Følger med her siden jeg lurer på det samme xD Sent from my iPhone using Tapatalk
Fidelio Skrevet Mai 15, 2014 Skrevet Mai 15, 2014 diffen koster vel litt over 10 lapper til min. Bullstar Performance gjorde det for meg. Noen gjør det selv, men for å være på den sikre siden og i henhold til garantien på den, så lot jeg dem gjorde det Er mer den gocart følelsen i svinger, og enklere og kontrollere bilen om du skulle være heldig/uheldig om rompa slipper
Mats87 Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Skrevet Mai 15, 2014 Hmm... Det var jo overkommelig da. Mye penger men det er nok bare sånn det er om man skal ha noe bra og holdbart! Sent fra min C6833 via Tapatalk
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Skrevet Mai 15, 2014 Har ikke vurdert Quaife? Kjører det på min nå ATB diff. har ikke fult så mye trøkk som deg, men 240 på hjul, er en helt annen bil. Hvordan funker sperra på diffen din hvis rumpa skulle slippe og du holder den der? Sent from my iPhone using Tapatalk
Fidelio Skrevet Mai 27, 2014 Skrevet Mai 27, 2014 Er ikke sperre, men brems. Er jo mye enklere nå enn når jeg ikke hadde noe. Er mer kontrollert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå