Oddey Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 Selger min hjemmekinoreciever da jeg har handlet meg en ny en grunnet overgang til 9.2Denne har virkelig levert kraften det står den skal yte, har brukt den på Klipsch RF82 og fikk virkelig ristet liv i dem. Har orginal eske med alt tilbehør fremdeles, kjøpt ny på Elkjøp. Mulig jeg kan se om jeg finner en kvitering liggendes her en plass også kan leveres mellom Skien-Kongsvinger strekningen også, fri kostnad der.kjøpt ny sent 2011-tidlig 2012 et sted. Sitat fra test i Lyd&Bilde:Receiveren står ikke tilbake for resten på muskelkraft. Kraftsalvene fra geværene i klovneranet på ”Dark Knight” smeller skikkelig, og det uten at det blir skarpt for ørene. Klangen er nemlig nedtonet i toppen, som gjør at man kan spille opp til skikkelig lydnivå uten å bli plaget av glassaktig lyd. Dette er selvsagt også en fordel når man skal invitere til raveparty! Noe om forsterkeren: 6x HDMI inganger1.4a 1x HDMI ut110W x 7 i 8 Ohm (alle kanaler i drift!!).Internettradio og nettverksstrømmingEzSet/EQ høyttalerkalibrering3D-støtte og lydretur (ARC)Utrolig fin og lett meny å navigere seg igjennom Kan sendes på kjøpers regning Prisen er kr: 4000 Ny pris over 8000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå