ess10 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 hei.Jeg har vært å kjøpt meg et bredbandslambda display, uten lambdasonde. Å nå lurer jeg på om jeg kan bruke en hvilken som helst lambda sonde? I så fall, hvordan kobler man opp dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltnypåbmw Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Bredbåndslambdasonde. Sånn stor grå kontakt. mulig den har sånn hylse irund så den kan ligne ett lite primus apparat. Det hadde ivertfall min, det var ntk. Må på gamle biler sveise inn mutter i eksosanlegget, mulig det går å bruke ett y-stykke på nyere biler koblet opp imot den originale. Mutter fås kjøpt med blendeskru på biltema, finnes i katalogen og varehus for ca 25-40spenn. De fleste bredbåndslambdasystemer har også en emulert smalbåndslambda utgang man kan bruke til å erstatte det originale smalbånds lambda signalet inn til motorens ecu hvis bbl blir innkoblet permanent. prøver dette på en audi, ikke kjørt mye med løsningen, men min bbl(innovare) skalerer om afr så jeg får verdiene i tilsvarende bensin inn til ecu. kan bli gøy å prøve ut forskjellige drivstoff på den etterhvært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Regner med at du må kjøpe sonde som hører til din type display. Eg har aem bbl på min bil og sonden passer ikkje til f.eks innovate. Er forskjell på kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå