Dirty Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Hei fikk et lite hyggelig brev i posten fra statens vegvesen, om at jeg måtte bestille time da de ville kontrollere kjøretøyet mitten BMW E61 520Dringte og bestilte time, lurte også på hvorfor jeg hadde blitt kalt inn.Jo det var siden bilen min var registert som kjøreskolebil i vognkortet. Jaha sa jeg, og hva har det med saken å gjøre. Nei den merknaden måtte de fjerne siden jeg ikke brukte den til kjøre opplæring.hva er dette for noe svada? skal jeg bruke tid på dette drite.Så må jeg fjerne de ekstra pedalene tro før kontrollen?? ( pedalen har hurtigkobling, men stagene fra førersiden går jo forsatt over til passasjersiden)Noen som vet reglene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Jeg har kjøpt to kjøreskolebiler opp gjennom åra, og ved begge tilfeller fjernet selger alt av pedaler og stag før salg. I tillegg meldte han fra til vegvesenet om at bilen ikke ble brukt til kjøreopplæring lenger. Jeg ville ikke kjøpt en bil der pedalene står igjen da du kan risikere det du opplever. I tillegg er det heller sløvt av selger. Ville fjernet pedalene og fått nytt vognkort. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 E46n jeg hadde har vært skolebil, pedaler å allt var fjernet, men det har ikke blitt registrert at den ikke var skolebil hos vegvesenet. Var bare tilfeldig at det ble oppdaget på kontroll av senkesett, men da fjernet han det bare fort og enkelt fra vognkortet. (da var det rundt 4-5*år siden den var skolebil) Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå