Toastjern Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Hei! Prøver å selge sommerfelgene som fulgte med bilen, da de ikke er helt min smak. Alle fire felgene er 16'' og 9'' breie med ET22. Er med senterringer for at de skal passe på nav til E30, org nav åpning på felgene er jeg usikker på. Alle fire dekk er i dimensjon 205/45. Er ikke multibolt, er kun 4x100 boltsirkel. Ingen ubalanse eller noe sånt, ingen stygge kantkjøringer/sår i kanten. 4 ganske nye dekk, nankang gummi med masse mønster igjen. Avbildet dekk er mest slitt, det ene står i stil med avbildet dekk. De to siste dekkene har mer mønster enn på bildet. Gi meg et bud på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Felg 1 Felg 2 Felg3 Felg 4 Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Skal ta å vaske felgene og ta ordentlig bilder med ordentlig kamera når jeg får tid. Kiropraktor nekter meg å løfte på noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martinsen Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Pris på disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 ooops! Disse ble solgt på lørdag er jeg redd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå