Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

97' E39 528

Fikk tak i brukte "m5 speil" med innfelling av denne typen.
Husker ikke delenr på de bryter/dørmodulene jeg også kjøpte brukt, men skiftet altså bryterpanelet i førerdøra til ett med ekstra knapp for innfelling av speil, og også modulen i høyre fordør til en som skulle støtte innfelling.
Før montering testet jeg alle motorene i speilene med 12v og også innfelling fungerte på begge speilene.
Når alt er montert på bilen, felles derimot kun venstre speilet inn når jeg trykker på innfellingsknappen.
Alle andre justeringer og varme fungerer på høyre speil, men altså ikke innfelling.
Dersom jeg nå demonterer igjen for å prøve å finne ut av dette, hva bør jeg sjekke? Må noe kodes for at også høyre speil skal felles inn?

Løsning: Det viste seg at den modulen i høyre fordør som jeg byttet til var av feil type(delenr på denne har vært noe forvirrende) Byttet denne modulen til enda en annen modul nå med delenr 61356904247, og det fungerer  nå som det skal.

Skrevet

Må vel ha modul for høyre dør i tillegg, mener å ha lest at denne er tilstede i kun noen modeller.

Som jeg skrev så skiftet jeg også modulen i høyre dør om det er denne du mener. Jeg vet ikke delenummeret på den jeg satte inn men jeg kjøpte den utifra det som står i beskrivelsen av speilene så mener den skal være riktig for innfelling.

Den dørmodulen som stod i høyre dør fra før har delenr 613583776019.

Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...