Alpina1982 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Da jeg brått ble uten bil i vinter..så startet jakten på en ny bil..Kona presset på og mente det måtte bli en stasjonsvogn..Etter å ha eid en 530XD E60 over en periode på ca 20 000km. Så var jeg ikke i tvil det måtte bli en E61.. Jeg ville finne et pent eksemplar..men også et velutstyrt eksemplar....etter å ha fulgt med på finn.no ringt på mange, mailet på enda flere over en tre måneders periode..så dukket den endelig opp..bilen som skulle bli min.. Stasjonsvogn, diesel og automat..alt som taler i mot kjøreglede.. Men jeg må innrømme jeg stortrives i bilen..det samme gjør kona og min lille datter.. Bilder: Utstyrsliste: Daten für die Fahrgestellnummer: WBAPY51030CX14476Modellbezeichnung: 525XD ULAusführung: EuropaTypschlüssel: PY51E-Code: E61 (MUE)Karosserie: touringLenkung: linksTüren: 5Motor: M57/T2 - 3,00l (145kW)Antrieb: AllradGetriebe: automatischAußenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)Innenraum: Sonderpolsterung (Z1XX)Produktionsdatum: 09.10.2007Werk: Dingolfing S203 XdriveS205A AutomatgirS248A Varme i rattS255A SportsrattS2PAA Låsbar bolt på felgerS2SEA 18 toms stjerneeke felgerS302A AlarmS316A Elektrisk baklukeS319A Garasjeport åpnerS322A Komfort aksessS323A Soft Close dørerS386A Sort taktrekkS3ACA Elektrisk krokS402A Panorama takS417A Solskjerm i bakvindueneS423A Stoff gulvmatterS428A Varseltrekant og førstehjelpsskrinS430A Avblendbare speil utendørsS431A Avblendbare speil innendørsS442A KoppholderS456A Komfort seterS464A SkiposeS470A Isofix passasjer sete foranS494A Setevarme foranS496A Setevarme bakS4BYA Bambus treverkS502A Vaskesystem for lykterS508A Park distance controlS522A Xenon lysS524A Adaptive lysS534A Auto klimaS563A LyspakkeS5ACA Fjernlys assistentS5ADA Lane departure warningS5DFA Aktiv cruise control+Stop&Go function /radarcruiseS609A Navigasjon proS610A Head-up displayS611A BMW Night VisionS644A Blåtann til mobiltelefonS654A DAB-radioS677A HiFi System Professional DSPS698A DVD sone 2S6UEA Diebstahlschutz Navigations-DVD Anti-theft protection for navigation DVDS775A Mørk takhimlingS842A Kald klima versjonS850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank fillingS853A Sprachversion englisch Language version EnglishS863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operationS885A Bordliteratur schwedisch On-board vehicle literature SwedishS8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supplyS8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec.S8SPA Steuerung COP Control unit COPS938A Individualserie Individual seriesS940A Sonderwunsch Ausstattung special equipment BMW Individual Individualausstattung ---- Steuerung IndividualHinweisschild BMW Individual ---- SonderserieE60 Sonderserie V3-AT, KA294. Z1XX Sonderpolsterung*****************************************************************************************ACHTUNG BICOLOR ***********************************************************************************************Innenausstattung wie bei Leder Dakota schwarz LCSW.Folgende Umfaenge sind in Leder Dakota naturbraun (Nr. 7 137 505):- Sitz- und Lehnenhauptteile- TuereinsaetzeNaehfaden in naturbraun (Nr. 8 257 622), Farb Nr. 0953 A.Steppzwirn in naturbraun (Nr. 8 257 628), Farb Nr. 0953 A. ********************************************************************* Nahtbild der Sitze vorne und hinten wie SERIENNAHTBILD: LC !!! ** Nahtbild der Tuerverkleidungen wie SERIENNAHTBILD: LC!!! ********************************************************************* Restliche Innenausstattung wie bei Leder Dakota schwarz,Schl.Nr. LCSW. 0940 Sonderausstattung gemaess SonderwunschFussmatten in Velours anthrazit (vorne) mitgesticktem Schriftzug "xDrive" analog Freigabe.(Fussmatten hinten analog Serie in anthrazit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Gratulerer med ny bil! Høres meget bra ut den der, mye fint (alt) det riktige utstyret! Bilder, bilder, bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Gratulerer med ny bil! Høres meget bra ut den der, mye fint (alt) det riktige utstyret! Bilder, bilder, bilder! Noen bilder lagt til. Skal få lagt til flere.. Men noe begrenset hvor interessant en stasjonsvogn kan bli... Jeg kikket i alle fall ikke på stasjonsvogner før det ble til at jeg på en måte måtte kjøpe en selv... Uansett tilbakela 1100 km i vognen i går..fantastisk langtur bil..den er ikke like sprek som min forrige 530XD..men det er skyv nok til forbikjøringer..Stasjonsvognen ligger heller ikke like pent på veien som sedanen.. Men fikk ellers testet ut noe av utstyret på turen..velger å kjøre en sammenligning med min forrige bil.. Komfortseter vs sportseter: Ja komfortsetene er bedre. Skinn vs delskinn: Delskinn helt klart..blir litt klamt etter ca fem timer uten pause...Men skinn ser mye bedre ut.. Hifi pro vs standard stereo: Definitivt en oppgradering. Hifi pro er ikke noe rått anlegg. Men godt nok! Beste orginal anlegget jeg har hørt i alle fall. Funket bedre på rock en på typisk absolute music musikk.. Automat vs Manuell: Trodde aldri jeg skulle si det..Men automat er bedre til alt..Man kan jo bare gire manuelt hvis man absolutt vil... Adaptiv cruise vs vanlig: Revolusjon.. Adaptiv cruise er noe jeg skal ha på alle biler fremover.. Ellers så kjørte jeg med Head up hele veien..Genialt da man slipper å ta øynene av veien for å se på speedometer.. Spesielt viktig når man begynner å kjøre på 12 timen i strekk... Ellers så bruker 530XD sedan og 525xdat ca like mye drivstoff... Noe overaskende..da jeg trodde 525en skulle bruke mindre..Men er vel mindre aerodynamikk samt automaten som drar av med litt ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Stasjonsvogna fikk seg noen runder på ACR i sommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå