MH434 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hallo alle sammen:) Jeg går å funderer på om jeg skal importere en 135i ifra Tyskland, men er litt usikker om jeg sparer noe på alt beregning.. Her kommer litt info om hva jeg er ute etter: Årsmodell. 2011-2012, altså N55 motoren Pris: 30k+ - Euro Km: 20k+- Så kunne noen ha sjekket om det er noe å spare med alt beregning? Kunne gått ha sjekket om 1m coupe har noen gevinst også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MH434 Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Er det ingen her da som har litt peiling på detta med import? Jeg anntar at 135i er en litt ukurrant bil, samme med 1M. Ser at 2011 135i har en nypris på ca 800k, en 2012-2013 har ca 730k som nypris. En 1M ligger til ca 1 mill Skulle gjerne visst om det er noe å spare her, gidder ikke hvis det er snakk om 10k, men 50-100k så er det verdt å ta risken med alt beregning! Håper noen kunnskapsrike BMW folk hjelper en kommende BMW mann her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Send meg en pm med mailen din så kan jeg sjekke opp, trenger også følgende. CO2 Nox Vekt uten sjåfør Første gangsreg dato Km stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Noe sånt du tenker på? http://www.toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MH434 Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Hei. Har gjort en vanlig beregning på toll.no, men har ikke den infoen jeg trenger får å gjøre en alternativ beregning:) Men ellers takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå