Wisting Skrevet Mai 18, 2014 Skrevet Mai 18, 2014 Må bytte panser på min E46 pga rust i falsen. Snakket med folk med mye erfaring rundt skifte av dette og fikk høre at mange uoriginale panser har dårlig passform. Noen som kjenner til hvem som kan levere uoriginale panser med god kvalitet? Ser at både Schmiedmann og GS har uoriginale panser - det er jo halve prisen i f.h.t. originalt, så litt å spare er det jo.
heltnypåbmw Skrevet Mai 18, 2014 Skrevet Mai 18, 2014 Jeg hadde kjøpt carbon. Sparer penger til lakk.
Ole Sabel Skrevet Mai 18, 2014 Skrevet Mai 18, 2014 eller så kan du jo sjekke ut finn.no, vet at det er en kar i askim som har e46 deler, jeg har ikke pratet med vedkommende selv,men delene han har ser greie ut
e30_joakim Skrevet Mai 19, 2014 Skrevet Mai 19, 2014 kjøp carbon og lakk det sølv, da slipper du rust problem hhaha
Wisting Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Skrevet Mai 19, 2014 Karbon er uaktuelt Det samme gjelder antakelig brukt panser også, siden svært mange biler som rullet ut av fabrikken rundt 2000-tallet fikk tilsvarende rustskader som jeg har. Tenker da at det bare er et tidsspørsmål før originale panser som er ok i dag, ender opp på samme måte. Tror derfor det må bli nytt panser, men vil jo unngå dårlig passform - derfor spørsmålet om det finnes uoriginale som er av god kvalitet.
e30_joakim Skrevet Mai 19, 2014 Skrevet Mai 19, 2014 Karbon er uaktuelt Det samme gjelder antakelig brukt panser også, siden svært mange biler som rullet ut av fabrikken rundt 2000-tallet fikk tilsvarende rustskader som jeg har. Tenker da at det bare er et tidsspørsmål før originale panser som er ok i dag, ender opp på samme måte. Tror derfor det må bli nytt panser, men vil jo unngå dårlig passform - derfor spørsmålet om det finnes uoriginale som er av god kvalitet. Kjøp brukt rundt 2002, da kom de med bedre rustbeskyttelse på de panserene. Eller å kjøpe nytt da, GS selger vel panser som er bra passform
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå