Pesslaad Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Skrevet Mai 20, 2014 Etter 6 måneder i bruk? Varierer med ristingen. Hovedforinger, altså de 4 travers foringene? de er ganske nye
Pesslaad Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Kan det være lageret på mellomakslingen som forårsaker ristingen og donkingen? evt dårli girkasse, diff, stag i bakstell eller kast i bremseskivene? Vil bare minne på igjen at jeg kan ligge i høy fart og akselerere sakte oppover på høgt turtall uten å merke til dette, bare når jeg drar på sånn passelig eller hardt med motstand at jeg får dette.
Tore Diesel Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Måtte skifte hardykobling flere ganger på min ex 325 tds som var chippa hvertfall. Samme symptom da.
Pesslaad Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Skrevet Mai 23, 2014 Fikk bilen opp på løftebukk i dag, så fikk kommet skikkelig til å se etter hva som kunne være feil. Så da at hardykoblinga hadde flere sprekker en først antatt. Så regner med at det er den, selv om den ikke er like jævlig som den gamle va, hvor det ikke var sånne vibrasjoner. Noen som vet hvor man får kjøpt forsterka hardykobling? Så det på nett engang, hardykobling i aluminium me gummiforinge i.
glue Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-E36-E46-Motorsport-Gelenkscheibe-Hardyscheibe-verstarkt-PU-Aluminium-/111344856094?pt=DE_Autoteile&hash=item19ecabac1e den for eksempel?
Pesslaad Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Skrevet Mai 24, 2014 Sikker at den passer med tanke på diameteren til bolthullene/hardykoblinga? På den forrige nettsiden der jeg fant sånn hardykobling fikk man i 2 forskjellige størrelser. Husker ikke om det var selve størrelsen på hardykoblinga eller om det diametern på bolthullene..
glue Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Sikker at den passer med tanke på diameteren til bolthullene/hardykoblinga? På den forrige nettsiden der jeg fant sånn hardykobling fikk man i 2 forskjellige størrelser. Husker ikke om det var selve størrelsen på hardykoblinga eller om det diametern på bolthullene.. Det har jeg ikke sjekket overhodet var bare for å tipse. i tilfelle du hadde glemt ebay ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå