DreRacing@ Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Havarerte ett stempel i turbobilen min i går og er lei hele greia, selger den derfor videre til en annen turbogalning som kan skru. Motoren er m50b25 ikke vanos, cooperring topppakning og arp bolter. Megasquirt innsprut, 630 dyser, eget grenrør (ikke kina drit) holset hx35 turbo (ikke kinadrit) kjøsj er m20 svinghjul og 618 trykkplate, diesel kasse. Jeg har bremset den til 380hk på bensin, men ene stempelet orket ikke det så motor må byttes, evt smidde stempler og råder og ladda på. prisen er 20,000,- men ring for info før jeg ombestemmer meg å fikser den selv. \\ tom andre kolstad - 90965243 film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arise Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 nei har den ennå, fått rivd av toppen da, driver å jager ny blokk og sette dit, men er fortsatt for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arise Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 nei har den ennå, fått rivd av toppen da, driver å jager ny blokk og sette dit, men er fortsatt for salg Hvordan ser sylinderveggen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Norsk bil med papirer og skilt? Orginalt en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Norsk bil godkjent til oktober mener jeg det var han sa på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 har fått tak i blokk nå så driver å skal bytte den, ny pris er 30 da den starter å går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koppangen Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 nye motoren til salgs og fungerer optimalt? selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå