Dhamree Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hei jeg har bestilt noen deler ifra IE. Er det noen som har erfaringer? Bestilte for 2 uker siden og det eneste jeg har fått av dem er ordrebekrefelsen som jeg fikke samme dag som jeg bestilte delene. Har sendt mange mailer og ikke fått noen form for svar? Er det bare meg eller har dem veldig dårlig kundeservice? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Har bestilt fra de en gang, og det var ikke noe problem. Mange nordmenn som har handlet der gjennom tidene. Tror de var litt treige på mail når jeg handlet av de også, så det er nok sånn det er.. Det ordner seg sikkert og varene kommer nok i posten en dag. Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Mener forøvrig at jeg ringte de. Det pleier ofte å være det enkleste og kjappeste. Ikke alle firmaer som er like flinke/glade i mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdkwheels Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Jeg har god erfaring med IE. De har alltid svart på Mail hos meg, synes dette var rart. Har nesten alltid hatt god tilbake melding fra utlandske aktører. . Mvh marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 sorry for å dra opp gammel tråd, men jeg har samme problemet som trådstarter her. hvordan gikk det med deg? jeg har forsåvidt fått svar på mail hver gang jeg har spurt hvor det blir av delene jeg har bestillt og de sier at det kommer mail når dem blir sendt. er snart en måned siden jeg bestillte og delene er enda ikke sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Hei stabstaget mitt dukket opp 2 uker etter bestilling. MEN jeg fikk ALDRIG svar på noen av mailene jeg sente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Hei stabstaget mitt dukket opp 2 uker etter bestilling. MEN jeg fikk ALDRIG svar på noen av mailene jeg sente.Samme her, bortset fra at det gikk 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Synes kvaliteten er så som så, det samme med servicegraden .. greit nok men ikke ett sted jeg handler om jeg finner alternativer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 har handla der to ganger men det blir neppe flere. Syns hverken service eller noe anna er på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå