Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... Senking har sikkert vært et tema ganske mye, men er litt skeptisk da den er litt lav bake fra før, den må da ha seget mye? av og til går bare fingrene akkurat inn mellom dekk og hjulbue.

Slenger inn noen bilder, så lurer jeg på om noen vet fin høyde, der man slipper å ødelegge kjøreopplevelsen men subbing og irritasjon  8-[ 

DSC_0118.jpg
DSC_0119.jpg

Ser bare ikke for meg 20-30 senk bake når det er slikt nå, så lurer på om noen kan bekrefte at fjærene har seget.

Kjører da 225/40 R18 (ET40)

Skrevet

Søkte litt mer, er 30/40 greit med slike felger/dekk? må det da valses? (tenker på den kanten inni buen)

Skrevet

Hvis bilen står på flatt underlag på bildene der, så er den hvertfall mye lavere bak enn foran. Er det originale dempere og fjærer på bilen? Har du sjekket om fjærene bak kanskje er knekt?

Sent from my iPhone using Candy Crush

Skrevet

Hvis bilen står på flatt underlag på bildene der, så er den hvertfall mye lavere bak enn foran. Er det originale dempere og fjærer på bilen? Har du sjekket om fjærene bak kanskje er knekt?

Sent from my iPhone using Candy Crush

Takker for svar!

Skal være originalt ifølge hun jeg kjøpte den av, (fikk med senkefjærer) men har ikke undersøkt fjærene, virker fin under kjøring værtfall.

Skal ta en titt på fjærene.

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Skrevet

Har nok ikke seget da min var sånn med originalt oppsett, og fremdeles etter 50/50 senk med nye dempere og fjærer. Er bare å senke mer foran, i mitt tilfelle iaf..

Skrevet

Må huske at hvis du ser på høyde fra dekk til hjulbue og sammenlikner forran og bak, vil hjulbuer bak så godt som alltid være lavere enn de forran, er for å gi klaring til sving forran orginalt.

Skrevet

Må huske at hvis du ser på høyde fra dekk til hjulbue og sammenlikner forran og bak, vil hjulbuer bak så godt som alltid være lavere enn de forran, er for å gi klaring til sving forran orginalt.

Ja vet at den er høyere fremme originalt, men syns bare den var mistenkelig lav bake da.

Noen som har tro på 15-30 senk? blir det for lite? Har ikke spesielt lyst på justerbart, er ikke så aaalt for nøye, men kan da prøve å treffe finest mulig  :bounce:

Skrevet

kan være noe segen i hekken, men det kan like gjærne være foringer som fjærer. du snakker ikke om mye senk, ikke regn med at den blir 30mm lavere forran med nye fjærer, kansje 20mm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...