FinnFinn Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hei, har blitt veldig plaget helt plutselig at bilen rykker noe helt forferdelig under pådrag i 1. giret, er like grusomt om motoren er varm eller kald. Noen som har noe formening om hva dette kan skyldes? Bilen er en BMW 523i E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Manuell? Dårlig clutch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FinnFinn Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Manuell? Dårlig clutch? Manuell, nei clutchen er god. Er bare i første giret å når man gir rikelig med gass. Det startet først i går, å er ikke blitt bedre. Får heller ikke noe feilkode opp når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Kan du forklare rykkingen litt nærmere? Gir du flatt, eller trår du rolig pedalen inn? hva skjer når du får lagt den i 2 gir og fortsetter og gir på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FinnFinn Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Kan du forklare rykkingen litt nærmere? Gir du flatt, eller trår du rolig pedalen inn? hva skjer når du får lagt den i 2 gir og fortsetter og gir på? Tror det er esp'en som har "kilt" seg, bånn gass til 4000 omdreininger så er det bom stopp å det kjennes ut som at bakakslingen skal rives av. Det er kun i 1. giret dette skjer, alle e andre girene er som normalt, skal feilsøke sene idag, håper jeg finner ut av det, for det er irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 kam/veivsensor kan også gi slike symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FinnFinn Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 kam/veivsensor kan også gi slike symptomer Det er jeg klar over, fant feilen og det er litt flaut...Meeeen det var slangen etter luftmassemålereen som hadde delt seg, at jeg ikke så det når jeg var og rota under pansret, hehe jaja bra det ikke var mer alvorlig "pustet lettet ut " Takk for innspill alle, setter pris på at dere tok dere tid å svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå