Raka_blakk Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Heisann! første tråden blir en salgs tråd gitt!Selger mine salat skytere! det er 4 stk 8.5 ET 32 som er i god stand! trenger bare en puss, kan Alu polere alle sammen føre salg +pristillegg kan også hende jeg får tak i 2 stk 9.5 EKSTRA men disse er uten dekk (6 felger totalt) Boltsirkel er 5x120.6 men er mange som har brukt disse på E36 og jeg bruker de på min omega med 5x110 - 5x120 adapter Dekk, foran så er de meget slitt pga feil camber, men de bak har mye spor igjen bare de er litt gamle Kan ta flere bilder hvis folk er interessertSelges for 4500kr eller byttes i 17" til BMW(ET rundt 25-35) STÅR I SKIEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raka_blakk Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raka_blakk Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raka_blakk Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Jøss... trodde disse skulle gå vekk nokså fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå