pettmon Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Vurderer å selge min cab . grunnet bilen blir alt for lite brukt og at jeg har en til bil som er litt mer bøsen ( E39 M5 ): Kjøpte denne i 09 og har restaurert den i 09-10 -11 Alt rust er tatt og bilen ble hel lakkert i 09 ( mangler omlakkering i motorrom .) Etter noen startproblemer i 10 ble motoren tatt ut og erstattet med en 96 mod M52B28 med M50 innsug og chippet hjerne . denne ble bremset på E30 meet i fjor til 222,2 hk Så til det spennende : bilen har komplett E30 M3 understell med M3 bremser Zimmermann skiver M3 fjærbein med FK coilovers Aluminium bærearmer foran , M3 sperre diff med 3,25 utveksling M3 bakpotte I vinter ble girkassen skiftet til en ZF kasse og det ble satt inn ny forsterket Sachs clutch + en 328 mellomaksel . Felgene som står på er RS kopi fra GS som nye med Michelin super sport foran og Michelin PS3 bak . Det følger med hardtopp . Og selvfølgelig softtop som ligger under . Km stand er ca 170 ` på både bil og motor . Jeg har også skiftet alle oljer og væsker på bilen hvert år . Denne bilen har kostet meg uhorvelig mye tid og penger og blir ikke solgt for under 90 000.- Du kan kontakte meg på 920 15 413 eller på mail : petter@nortemp.no om du er intressert . Bilen befinner seg i Stavanger Petter Monsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Dette er slik bilen så ut når jeg kjøpte den i 2009 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Da var denne solgt , håper ny eier får stor glede av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå