pettmon Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Vurderer å selge min cab . grunnet bilen blir alt for lite brukt og at jeg har en til bil som er litt mer bøsen ( E39 M5 ): Kjøpte denne i 09 og har restaurert den i 09-10 -11 Alt rust er tatt og bilen ble hel lakkert i 09 ( mangler omlakkering i motorrom .) Etter noen startproblemer i 10 ble motoren tatt ut og erstattet med en 96 mod M52B28 med M50 innsug og chippet hjerne . denne ble bremset på E30 meet i fjor til 222,2 hk Så til det spennende : bilen har komplett E30 M3 understell med M3 bremser Zimmermann skiver M3 fjærbein med FK coilovers Aluminium bærearmer foran , M3 sperre diff med 3,25 utveksling M3 bakpotte I vinter ble girkassen skiftet til en ZF kasse og det ble satt inn ny forsterket Sachs clutch + en 328 mellomaksel . Felgene som står på er RS kopi fra GS som nye med Michelin super sport foran og Michelin PS3 bak . Det følger med hardtopp . Og selvfølgelig softtop som ligger under . Km stand er ca 170 ` på både bil og motor . Jeg har også skiftet alle oljer og væsker på bilen hvert år . Denne bilen har kostet meg uhorvelig mye tid og penger og blir ikke solgt for under 90 000.- Du kan kontakte meg på 920 15 413 eller på mail : petter@nortemp.no om du er intressert . Bilen befinner seg i Stavanger Petter Monsvik
pettmon Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Skrevet Mai 23, 2014 Dette er slik bilen så ut når jeg kjøpte den i 2009 !
pettmon Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Skrevet Juli 18, 2014 Da var denne solgt , håper ny eier får stor glede av bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå