rosegg Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Har en E39 99mod som jeg sliter litt med at bensinnål og fartsnåla ikke er helt som de skal.Drivstoffnåla går frem og tilbake litt som den selv vil, mens fartsnåla kan plutseli gå ned til 0.Noen som vet eller vært borti lignende?
Sammyen Skrevet Mai 26, 2014 Skrevet Mai 26, 2014 (endret) Ingen lamper som lyser i dashbordet?ABS eller ASC?http://bimmers.no/topic/768224-e39-absasc-lyser-speedometer-funker-ikke/ Sjekk ledninger til ABS sensor Er usikker med drivstoffnåla då. Her må du høre på meir erfarne folk enn meg Endret Mai 26, 2014 av Sammyen
rosegg Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Skrevet Mai 28, 2014 Abs og ASC lyser også, men det har det gjort en liten stund før dette med speedometeret og bensinnåla begynte.Men er det noen vits i å prøve å bytte venstre sensor bak da?Er jo dette mange sier.
monthy Skrevet Mai 28, 2014 Skrevet Mai 28, 2014 Jeg har faktisk akkurat samme problem med min 725tds. Jeg tenkte å få bytta sensor venstre bak ihvertfall. Er vel den som går på speedometeret som jeg har skjønt.
rosegg Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Skrevet Mai 28, 2014 Jeg tenker å prøve å bytte sensor bak på venstre side først.Ellers må jeg høre litt om jeg muligens må ta en diagnose ellerno.
monthy Skrevet Juni 11, 2014 Skrevet Juni 11, 2014 Har du fått bytta? Jeg bytta venstre bak. Det var en del skitt inni der, men fikk gjort det ganske rent. Tok en kjøretur og speedometeret funka og abs lampa slukket. Tok en kjøretur litt seinere, og da begynte jaggu abs lampa og lyse igjen!!! Mulig det er kommet noe dritt på sensoren igjen, så får vel ta den opp igjen...
rosegg Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 Fungerer ikke helt greit til meg ellerSå skal prøve en diagnose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå