Gå til innhold

E merka lykter fra GS bildeler, stoppa av vegvesen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Idag ble jeg stoppa av Vegvesenet fordi dem mente att fram lyktene mine ikke var til min bil. og dem er E merka og kjøpt på GS bildeler.

Dem ville ha dokumentasjon att dem var til min bil og modell. men jeg tenker så lenge dem ikke har Xenon kit, og att dem lyser riktig og passer til min bil så skal vell det være nok. kjøpte disse angel eyes lyktene fra GS bildeler http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/400/649619

Dem ville ha bilen min inn til full teknisk kontroll. hva sjekker dem da egentlig. Bilen min er så original som det går ann å få blitt

håper på svar.

takk

Skrevet

også mente dem att bilen min var så lav bak og høy forran. men etter en del søk på google på disse bilene så er dem lave bak og høye forran. stemmer dette?

min bil er en BMW 318i e36 1995 sedan

Skrevet

Min 97 E36 sedan er orginal. Lav bak og høy foran.

På teknisk kontroll kan de sjekke alt på hele bilen om de misstenker noe.

Skrevet

du har altså møtt på en av de som har utdannet seg til hestkuk.......

Høyden skal du ikke være bekymret for. e36 er veldig høy i hjulbuene foran i forhold til bak -.- Så det dem sier er at bilen din IKKE er senket. Vis dem noen bilder på google så blir de vel fornøyd. Du kan jo selvfølgelig se etter knekte fjører bak, noe som forekommer relativt ofte på e36/46.

Angående lyktene tror jeg du har møtt på feil kar, akkurat som med høyden på bilen, her har du heller ingenting å frykte mener jeg. Lyktene er e-merket og til din bil. Når du drar på teknisk, og du møter noen andre enn de som stoppet deg i kontroll, tror jeg nesten de blir å riste på hodet. Makan til idioti. Jeg har selv vært inne på teknisk med de lyktene du har, uten problemer. Selv med grønne ringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...