OddM/// Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Tenkte det var på tide å lage en liten tråd om bilen min etter å ha eid den i over ett år nå! Bilen er originalt en 320, men er ombyggd til 328 med 325 drivverk og girkasse. Har ikke gjort så veldig mye med den da det meste var gjort da jeg kjøpte den. Det som var gjort med bilen fra før av: - Senket 40-20.- m3 frontfanger.- m3 speil.- 19" GS magnum felger.- angeleyes lykter .- xenon kit.- sotet ruter.- byttet til 325 drivverk og girkasse.- byttet til 328 motor fra koed. - grenrør u/katter og simons effekt potte. - led baklykter. - elektriske sports stoler Det jeg har gjort: - CSL bakluke. - CSL carbon splittere - M3 ratt. - Mørke blinklys foran. - Gul film på tåkelys. Videre planer er å få tak i noen gromme felger! Bare å skrike ut om noen har noe liggende, tenker helst på noen delte "klassikere" som OZ futura, AC schnitzer, Rennsport, Schmidt osv.. Rondell d58 eller BBS LM med grått senter er og aktuelt. Gammelt bilde av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49972300&editAd= Til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå