Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey

For 6 måneder siden så kokte bilen(525i e34 90 mod) min når jeg kjørte på motorveien. Jeg stoppet ikke fordi det var bare 3 min hjem, og den gikk opp og ner på hvor varm den var, så jeg tenkte det var luft i systemet. 

Dagen etterpå begynte jeg og skru motor for og skifte termostatt og vannpumpe. Siden jeg var så godt i gang (og redde den var varmeskjært) så begynte jeg og skru slik at jeg kunne ta ut motor.

Men bestemte meg for og skru samen motoren igjen siden jeg har ikke verktøy eller penger til og overhale motoren. 

Det jeg fikk gjort var og skifte vannpumpe og termostatt. Gikk over bilen et par ganger og dobbel sjekka om ledninger var kobla til osv

.

Den startet uten problem å den sviver ganske fint. Men det kommer en tikkelyd fra motoren. Og siden den sviver så fint, så tenkte jeg at det ikke var noe med dysene osv. Det høres ut som en ventil, lyden er veldig høy og den følger med turtallet. Den har tikket før med oppstart, men det har forsvunnet etter noen sekunder.

Jeg skal legge ut film av lyden så håper jeg at noen her har vært borti det samme!

Takk ;)

Skrevet

Når du sier det så tror jeg faen meg jeg har glemt og stramme skruene til manifoil pga løsnet dem når jeg skulle ta ut motor! :o

Hehe! ;) Da tror jeg vi har funnet løsningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...