EndreM Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 ...helst i Bergen. Foran, bak og på sidene. Kan evt bytte mot mine hvite. Jeg har pre-facelift, men bytter gjerne mot facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Jeg har de forran. Kan bytte likt Sent fra min HTC One X+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Kanon. Problemet er at jeg bruker mine, og har helst ikke lyst å sende de vekk da bilen blir litt ubrukelig inntil jeg får nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Ok. Jeg bruker de ikke. Kan sende de om jeg får for utlegget i porto. Men synd det koster 155 å sende de da.. Sent fra min HTC One X+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Ja, da er det jo like greit for meg å kjøpe nye. Men takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå