MagnusSør Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Hei Igjen! Etter en vinter med en audi s4 bestemte jeg meg får å tilbake til bmw igjen Så derfor byttet jeg den i en E-46 320d m-tech 2 Dette er en orginal m-tech bil med svart sportsskinn++ Vurderer noe småting etterhvert men får se Forrige eier har senket og kjøpt hjul, fårsåvidt greit det, men måtte bytte de nye dekkene pga av subbing i skjærmene Vurderer å fjærne takrails, noen tips å råd om dette? hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Fin bil, men synes personlig bilen ser naken og halv ut, uten rails! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Fin bil, men synes personlig bilen ser naken og halv ut, uten rails! Det jeg er litt redd for men går an å ta av å se å eventuelt ha den på igjen:) Driver også å lager meg en frontleppe, så får vi se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Flott denne, jeg ville beholdt takrailsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Regner med jeg gjør det et annet stort spørsmål er, Sorte nyrer/ chromenyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Bilen ser litt mer rampete ut med rails:P Hadde gått for svarte nyrer siden du har kun mørke detaljer på bilen og ikke noe annet i chrome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Da har jeg begynt å se på nye hjul litt avhengi av å få solgt de jeg har nå med tanke på prisn på de nye, så om noen er interessert så rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Da er det blitt min tur til å avlegge biltilsynet et besøk Ble veldig lite pent å få på godkjennings hjula men sånn er det bare Har også kommet over noen nye hjul, Beyern Rapp 18" Silver. Syns disse gjør seg veldig bra på E-46 Blir vel et bytte mot gs hjula Noen som har noe formenning om dette? 8,5 fram å 9,5 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Tror di kommer til å passe bilen din bra! Hvilket understell har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Er det GS felgene du har på bilen? Hvilken størrelse på felger og dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Har TA Technix Coilovers Bilen ble kjøpt med dette sette De bronse farga på toppen er gs hjula ja, 19x8,5" Et35 med 10mm Spacer rundtomm, 215/35-19 Hankook får å få det perfekte dekkstrekke!(i mine øyne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Da har jeg fått prøvd på ny hjula ikveld, satser på at dette blir bra Venter på 2 dekk før disse blir satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Da har det kommet en pakke i posten, senere idag kommer det vel 2 til bare dekkene som mangler nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Nye sorte nyrer montert, bilen ble også vasket ikveld Ikke noen fotograf men artig å utforske litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Da er det kommet på nye hjul Beyern Rapp 18" ! Blir vel justert litt lengre ned etterhvert, også kommer det på en frontleppe Tilbakemeldinger er gøy! hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå