jan magnus Skrevet Mai 29, 2014 Skrevet Mai 29, 2014 For dere som ikke vet hva dette er : det er et luftverktøy som brukes til å påføre strukturmasse (bodyshütz) på kanaler, inni hjulbuer etc. Det medfølger også mange adaptere til å legge fuger i sveiseskjøter osv. Sjekk ut bildene så skjønner dere mer. Dette anbefales å bruke for å forhindre rust og for å dempe støy Denne er kun brukt noen få ganger underveis i prosjektet mitt. 2000kr for pistol, adaptere og 2stk nye patroner INK FRAKT
endre88 Skrevet Mai 29, 2014 Skrevet Mai 29, 2014 bruker du mye av en slik patron i f.eks et hjul hus slik som vist på bildet. vurderer selv og ta hele bilen under med dette.lurer litt på kor mange paroner det går da. akuratt sandblåst og zinket alt under bilen er int og kjøpe dette av deg om det går ann og få fatti flere patroner. var inne på wurth bergen og de hadde kun grå og kunne ikke skaffe svart
jan magnus Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Nå er det en som har sagt at han skal kjøpe den. Wurth i bergen kan bestille, jeg vet hva som har gått galt, de har funnet frem et annet produkt som ikke er til denne sprøyta som kun er i grå farge . Evt så kan du by meg mer enn 2000 kr og være først ute med innbetalingen. Send meg isåfall pm. Førstemann til mølla Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Og for å svare på det siste, det går ca 1,5- 2 patroner pr hjulbue. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå