ceikko Skrevet Mai 31, 2014 Skrevet Mai 31, 2014 Hei! Har et problem når det gjelder gassresponsen på bilen. Når jeg trør inn gassen, skjer det nesten ingenting. Selv når jeg kjører den helt i bånn. Tar veldig lang tid for han reagerer å kommer opp i fart. Hva kan dette være?
Bayerfun Skrevet Mai 31, 2014 Skrevet Mai 31, 2014 Hei, Jeg ville nok først forsøkt meg på en diagnose for å se om det er noe opplagt først. Bortsett fra dette så ville jeg nok ha testet å koble fra LMM for å se hvordan den oppførte seg da, for så å eventuelt gå over litt vakuumslanger til turboen. Dieselmotor-tråden kan nok gi deg mange råd her ceikko reagerte på dette 1
bmw520 Skrevet Juni 12, 2014 Skrevet Juni 12, 2014 Fant du ut problemet? min ble akkurat sånn også, etter at jeg dro biltralle
ceikko Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Ja, er luft mengde måleren. Tok den ut og renset den med Elektrospray! Også lar du han tørke før du setter den inn igjen. Men min ble bare litt bedre, noe som kan tyde på at den bynner å bli defekt. Koster 4000 i norge, og 350 på Ebay i fra Tyskalnd for ny
ceikko Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Renset lmm. Ble bra et par dager, men nå er den like dårlig igjen. Må nok byttes. Ser de har på ebay til 3-400 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå