beemerfanatic Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Kjøpt fjernstyrt sentrallås/alarm og coming home/follow me home på ebay. Denne DIY tar kun for seg lyset. Skal merkes at det kan være forskjell på det elektriske fra bil til bil, men dette er hva som var på min. Løsnet dekslene under rattet da jeg ville ha modulen der. Løsnet hele sikringsboksen og fjernet panser festet pga plass. Jeg har koblet dette på kjørelysene.2 gule,2 orange og en rød ledning tredde jeg gjennom torpedo veggen, er en stor bunt med kabler som kan sees under der. Fjernet plast dekslene som dekker til lyktene så jeg kom til kabla. +12 kablene hos meg var på Venstre side gul/grønn(sikring 10),høyre gul/blå(sikring11). Hvis du kommer til under sikringsboksen så må du klippe de to kablene, men klipp før den går opp i sikringsboksen. Orange kobles på gul/blå som går opp til sikringen og orange/svart kobles til gul/blå som går til pæra. Gul kobles på gul/grønn som går opp til sikringen og gul/svart som går til pæra. Den røde koblet jeg bare på +12 som ligger under sikringsboksen. Sort koblet jeg bare opp på jordpunktet under rattet. De to blå tvinnet jeg sammen og de to brune tvinnet jeg sammen. Disse to koblet jeg på trigger til sentrallåsen. Jeg koblet meg på kablene som kom fra sjåførdøra, ligger inni veggen til høytaleren. Kabelen som er hvit/rød/gul trigger lås, blå/brun/gul trigger åpne. Hvilken av den jeg koblet de blå eller brune til husker jeg ikke, men er bare å prøve seg fra. Lyssensoren har jeg ikke funnet en einet plass til ennå, men tenkte å borre hull i dekselet til tåkelysbryteren. Bare å sette alt på plass og nyte lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå