midlertidig Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Som tittelen sier så lurer jeg på om noen har dette liggende eller kan få tak i? Han jeg kjøpte senkesettet av, hadde bare tuv papirene til touring, og han har ikke svart eller fått sendt meg nye til sedan enda... Har sendt mail til JOM, men leste at noen andre hadde prøvd det samme uten å få svar. Værrt på EU med bilen nå, og har til ut juli å få det godkjennt, men da må jeg opp på biltilsynet med tuv for å få senkesette godkjennt først. Kan betale viss det er mye arbeid å få det ordna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Det kan vi sikkert få til. Får inn nye sett fra JOM snart, kan ta kopi til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Det kan vi sikkert få til. Får inn nye sett fra JOM snart, kan ta kopi til deg:) Takk, men jeg fikk ordna. JOM svarte visst på mail etter 15 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå