chrisern Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Hei. Monterte akkurat disse bak lyktene http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/68/649735 på E36 95 Men spørsmålet er hvorfor lyser ikke rygge lysene, men det gjorde dem heler ikke på de originale. Høyre side lyser kun ytterste rød og når jeg bremser så blir den sterkere men lyser ikke i midten.. men hoved problemet er rygge lys. håper noen kan hjelpe meg siden jeg snart skal på teknisk hos vegvesen.. er det noe med jordig til karroseri eller lign? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Sikring ? ellers kanskje bremsetrykksbrytern som sitter bak bremsepedal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 altså det kommer lys når jeg bremser. men ikke på alle pærene. men rygge lys fungerer ikke i det hele tatt. dødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 åja leste litt fort:p, har ikke irret på kontaktene da ? og ryggelys er vel ryggelysbryttern som er gåen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 bak lyktene er splitter nye, og var samma problem på di gammle også. vet du hvordan jeg kommer fram til bryteren, er den under bilen eller hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 vil tro ryggelysbryteren sitter i girkassen. Høres ut som du har jordigsfeil i ledningene mot baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå