chrisern Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hei folkens. Noen som kan forklare meg om fire hjuls kontroll kan justere camber og caster på BMW e36 318i 95?. jeg skal inn å godkjenne senke sett om ikke så lenge takker for svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 caster er verken justerbar bak eller framme, uten at du faktisk flytter travers vist jeg ikke husker feil... camber er justerbar bak. framme er vel kun spising. du kan kjøpe camberstag evt tårnlager der du justerer camber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 er camber justering foran og bak på e36. Dog svært små justeringsmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Hvor kan du justere framme ? de har jeg lyst å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 http://www.gsbildeler.no/bilder/134015 der den øverste armen på hubben går inn i innfestingen mot støtdemperen. Der er det mulig på flytte denne armen litt inn og ut i forhold til hullet i støtdemperen, som gjør at du har en liten mulighet til å justere camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 ahh, ja stemmer:p tenkte jeg ikke over når jeg skulle justere min for ei ri tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå