Henryk Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Har et sett med flotte originale BBS RS2 felger. Senterkopper følger med, følger også med en ekstra. Dette er skrudde originale felger. Ganske så sjeldne (?) nå sitte det på to Continenental og 2 pirelli dekk. Gode dekk! Jeg er veldig usikker hva disse faktisk er verdt så tar egentlig imot bud. Er også åpen for bytte i andre felger til E39. Så bare og komme med forslag om noen ønsker seg noen originale BBS felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Felgene leveres helt ny avbalansert og er i veldig god stand. Får dessverre ikke lagt ut bilde via iPhone nå. Men bilder kan sendes! Ta evnt kontakt på 47363309 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Skal få lagt inn bilder etterpå. Ellers kan jeg sende på Mail eller MMS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joru Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Åpner med 3000,- Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Det er litt lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Er de solgt eller ? Hadde sotte pris på bilder snart på 91120385 eller pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Mangler svar fra deg på mail jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Disse er dessverre solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå