chrisern Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Hei. Lurte egentlig på om noen har senka sin e36 318 95. hva er krava til høyde forran og bak. (er justerbart) ? Er det noen som har hatt problemer med godkjenning av senk? hva da evt?. mitt senk er TUV godkjent Jeg ble stoppa på teknisk på veien og måtte inn å vise bilen min, og fikk noen mangler når jeg var der. men de manglene er nå fikset. og har bestillt time for etterkontroll og godkjenning av senk. mitt siste spørsmål er hva sjekker dem hos vegvesenet når jeg skal få godkjent senk?. takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Du må ha vært på verksted og tatt 4 hjulskontroll, før du drar på BT. De sjekker nr. på senkesettet og at høyden fra skjermen til hjulsenter er lik det som er oppgitt i TUV papiret. Så kontrollerer de høyde på lysene forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Oki. Har du e36 318 95? Har du senka din? Hvor høy var den forran og bak når du fikk din godkjent? Er det ikke også slik att man kan ha bilen litt høyere opp en det som er oppgitt i tuv? Eller må den Være akkurat som det står i tuv? Jo høyere bilen er jo gladere blir vegvesenet. Jeg senka min fordi jeg ville ha bilen lavere forran. Bare den ikke er skam lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Jeg har E36 318 iS Coupe 1993 senket med Eibach Sportline fjærer 55mm forran / 45mm bak. BT sjekket hva verkstedet hadde målt på 4 hjulskontrollen mener det var 32 cm fra skjermen til hjulsenter. De sjekket ikke bakkeklaring på laveste punkt under bilen Jeg var også litt bekymret fordi kontrollen ble gjort samtidig som jeg godkjente ombygging til 328 motor,gearkasse, driverk. Bilen ble 80 kg tyngere, men den ble ikke for lav med 318 fjærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå