so3nd Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Noen her inne som har bygd om e34 525tds frå automat til manuell? Hvilken girkasser og svinghjul osv passer til den? passer for eksempel m30 svinghjul og kasse overens? eller MÅ eg finne ein 525tds manuellkasse, svinghjul, mellomaksling.. Noen som har gjort denne ombyggingen eller vet hva som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 bump, nåken så vett?Er det annleis utveksling på diffen? vett de er på e36, men er det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Jeg har bygd om min fra automat til manuell. Kjøpte like greit en delebil, så er det bare å plukke svinghjul,girkasse, alle rør, pedal boks, slavesylinder, mellomaksling m.m Håper du har tilgjengelig bukk, for er trangt og forferdelig når du skal legge opp rør til slavesylinderen. Jeg bytta ikke diffrensial når jeg bygde om. Du trenger ikke skifte bremsekraftforsterker som mange sier, det er ekstra uttak på bremsevesketanken til clutch. Ta deg en tur innom tråden min : http://bimmers.no/topic/742463-spankus-sin-525tds-update-0506-oppstart/ Håper du får noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 okei! takker for bra svar;) Ja har tilgjengelig grav, så selve jobben blir ikke noe problem. Jeg får gå inn å kikke litt der ja så finne jeg nok utav det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Noen som vet om svinghjul, clutch og girkasse passer fra en 520i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå