Khai Dinh Ngo Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Selger da bilen min grunnet lite bruk. Bilen er en 2002 modell BMW E39 520i som er levert sent i 2001. Dette er en "facelift" og har da en 2.2 liter motor på 170hk, i motsetning til 150hk som tilsvarende modell før facelift har (kan ikke sammenlignes) .Den har en robust automatkasse med steptronic som fungerer veldig bra(ubemerkelige girskift). Denne bilen gjør kjøring(spesielt motorveiskjøring) VELDIG behagelig! Komforten og kjøreegenskapene er langt bedre enn mange nybiler som blir solgt i dag! Bilen har blant annet Webasto (motorvarmer) med fjernstart, varmeseter foran, parkeringssensor foran og bak, Sort Tak, Regnsensor, Xenonlys +++++ Jeg er veldig opptatt av å holde bilen i tipp topp stand, og holde den ryddig og ren til alle tider. Dette er en veldig godt utstyrt bil, i forhold til veldig mange andre tilsvarende modeller. Bilen er behandlet med Meguiars lakkforsegling for ca. 1.5 måned siden. Ting som nylig er gjort med bilen:-Høyre og venstre bærearm foran.-Motorolje og filter-Tappet og fylt ny AC gass-AC Rens-Byttet begge Xenon pærer foran Bilen har ikke register reim, men register kjede. Neste frist for EU-kontroll er ikke før 30.11.2015!! Alle knapper og funksjoner fungerer som det skal. Vinterdekk holder ca 2 sesonger til og sommerdekk holder ca 1-2. (17" Sommerhjul) Utstyr jeg kommer på i farten:Cruise ControlMultifunksjonsrattParkeringssensor bakParkeringssensor foranElektrisk innfellbare M speilSort takSkinninteriørSportsseterVarmeseterAir conditionKlimaanleggABSAntispinnAntiskrensAirbag x8Metallic lakkServostyringStartsperreDSP musikkanlegg med original subwoofer(12 høytallere og subwoofer i hatthylle)LyspakkeSteptronicFjernstyrt sentrallåsVarmespeilElektrisk justerbare speilAutomatisk avblending innvendig speilAlarm (med coupé alarm)SportsrattStørste kjørecomputerSkipose bagWebasto med fjernstartOriginal telefonElektriske vinduer foran og bakShadowline lister ved vinduerOriginale xenon lysOriginale angle eyes30 sek "Følg meg hjem" lysKoppholder foran og bakAvtagbart hengerfesteCd veksler (6 cder)TåkelysRegnsensor Når det gjelder rust er det kommet veldig lite under høyre forskjerm, over kanalen. Dette er ikke ille i det hele tatt og skal ikke være noe problem å få fikset. km stand: 231 609. Dette er ikke merkbart! Ved mer info, ring eller sms: 469 41 123 PS: De gullfargede felgene følger ikke med. Dette er billig for en så godt utstyrt bil! Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse!! MÅ BORT SNAREST GRUNNET PLASSMANGEL!! PRIS: 55 000 + omreg. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49063471 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khai Dinh Ngo Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå