turbopelle Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Hvor holder du til? Har skjermer ihvertfall (ganske sikker på de er diamantsvart). I bergen Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 bor på Lillehammer! Litt langt unna. Du skal ikke denne retningen? Evt. hvor mye skal du ha for framskjermer og hvilken stand er de i? Er kanalen på dem bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Framskjermene er ganske greie . Er litt rust i "kanalen" på de men ikke noe alvorlig. Skal til danmark via sverige i begynnelsen av juli så kunne kansje tatt de med då. 500kr stk? Svar helst på pm jeg får ikke med meg svarene her inne:) Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kareig Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Ja jeg har fire dører i den fargen(elektriske vinduer), og nyoverhalt diff,og noen andre deler. Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå