rosegg Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Har prøvd noen pærer fra ebay , disse fungerte ikke.Tok faktisk knekken på alle halogen pærene mine.Men nå har jeg funnet noen som skal fungere.Noen som har prøvd disse ? Eller har noen erfaring med dette?http://www.ekstralys.no/products/mini-w5w-led-t5Link til de nye pærene jeg tenker å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyBroke Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 har prøvd noe lignende fra ebay. Måtte litt tilpasning med kniv til, men ellers fungerer de bra. Husk at du må sette inn pærene riktig vei. Om en led pære settes feil vei vil den ikke lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn jøran Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 funket disse? skal bytte ut noen pærer selv å må finne noen jeg kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyBroke Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Funker bra det. Her er bilder av de jeg bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå